Hodnocení obchodu
Skvělá komunikace a ochota. Vřele doporučuji.
U reklamace se jednalo spíše o princip než o hodnotu zboží a při nekonečné a poněkud chaotické komunikaci s prodejcem, jsem vážně uvažoval o zapojení ČOI do jejího řešení. Prodejce nechápe zásadní rozdíl mezi vrácením zboží při nákupu na dálku a reklamací zboží.
(Administrátor)
Dobrý den,
velice nás mrzí, že jste nebyla se zbožím a procesem reklamace spokojená. Všechny reklamace vyřizujeme bezprostředně po jejich obdržení a ve prospěch zákazníka. Věříme, že finální řešení tohoto nedorozumění bylo nakonec uspokojivé i pro Vás. Spokojenost zákazníka je totiž naše maximální priorita.
Co se týče popisků produktů, snažíme se velice obsáhle popisovat všechny specifikace produktů. Za Vámi zmíněnou nedokonalost daného popisku se omlouváme. Každopádně děkujeme za podnět, který jsme do popisku obratem zapracovali.
S pozdravem
Míša ze Zapakuj.cz
Doporučuji
Zboží dorazilo v pořádku a rychle.
Velmi vstřícní zaměstnanci. Děkuji.
(Administrátor)
Dobrý den,
mockrát děkujeme za takováto milá slova. Vždy se snažíme zákazníkům vyjít vstříc, jak nejvíce to jde. Proto máme vždy radost, pokud je zákazník spokojen, nejen se zakoupeným zbožím, ale také s naším přístupem.
S pozdravem
Míša ze Zapakuj.cz
Vše dobře zapadalo do sebe.Spokojenost.
Naprostá spokojenost
Rýchlosť a spoľahlivosť
naprostá spokojenost
Rychlá reakce, vyřízeno, všechno super
Nevím, zboží teprve začínáme používat.
Respirátor byl natržený.
(Administrátor)
Dobrý den,
velice nás mrzí Vaše nepříjemná zkušenost se zakoupeným respirátorem. Každou objednávku se snažíme v našem rodinném podniku pečlivě kontrolovat, abychom podobným zkušenostem předešli. Budeme velice rádi, pokud nás přímo kontaktujete s reklamací, které k Vaší spokojenosti určitě vyhovíme.
Ještě jednou se velice omlouváme a věříme, že si příště odnesete pouze pozitivní zkušenost.
Míša ze Zapakuj.cz